• הפעל ניווט מקלדת
  • לחץ להגדלת טקסט
  • לחץ לאיפוס גודל טקסט
  • לחץ להקטנת טקסט
  • שנה צבע רקע לבהיר
  • שנה צבע רקע לכהה
  • החזר צבעי האתר לברירת מחדל
  • שנה לפונט קריא יותר
  • פתח הצהרת נגישות
נגישות
ניוזלטר

רוצה להירשם לניוזלטר של בלייזר ?

רוצה להירשם לניוזלטר של בלייזר ?

שלח

תלת אופן

מארק מארקז, שלוש פעמים אלוף העולם ב־MotoGP וכולה בן 23, מספר לנו בריאיון בלעדי מה הוא למד מלנצח ולנצח ולנצח

חידון המכוניות הקולנועיות המהיר עלי אדמות

נו, מאיפה אתם זוכרים את כל הגלגלים האלה?

רכב

שוטף פלוס

איציק שאשו התארח במפעל של חברת Sonax למוצרי טיפוח רכב, וגילה שיש שוק שלם לאנשים שמשקיעים באוטו שלהם בחודש יותר ממה שהוא השקיע בגברת עד היום

פתחנו בית ספר לנהיגה מתקדמת

סתם, לא באמת פתחנו, אבל הנה כמה שטויות רציניות שעשינו עם מנוע וגלגלים

רגע רגע, מי מנהל את מקלארן?

תצחקו תצחקו, אבל בראש קבוצת פורמולה 1 המצליחה ביותר בכל הזמנים עומדת כיום לא אחרת מאשר ממשלת בחריין

אז אומרים פורש או פורשה?

אריאל אלסיבוני סוגר לכם סופית את הפינה הזאת

למבורגיני בפחות מ-100 אלף שקל!

טוב נו, למבורגיני, אבל לא בדיוק האוטו

צלם אמריקאי אחד התאהב בדודג' צ'ארג'ר, אז הוא עשה לה בוק

את הפרארי הזאת יש רק ל-200 איש

אחד מהמאושרים האלה הוא השף גורדון רמזי, כי זה מאוד מאוד חשוב שהוא יגיע מהר לכל המסעדות שלו במהירות. אחרת מי יצווח על הטבחים המסכנים?

שבוע בשבי

במשך שבעה ימים ושבעה לילות גר עמוס בר בשברולט טראוורס, ובסופו של דבר חווה את השגעת שהיא מנת חלקו של כל גבר בבידוד. עם זאת, אולי אנחנו צריכים לחשוב מחדש על הכותרת

מצב טיסה

ירדנו לשטח עם שני כלים של Can-Am, ה־Maverick בעל ארבעת המושבים וה־1000 הדו־מושבי. עכשיו, מכירים את זה שנותנים לכותבים שונים לכתוב מזוויות שונות? אז אנחנו נתנו לחמישה כותבים לכתוב מהזווית האחת והיחידה של השיואוווו

כל מה שגבר צריך לנהוג

בשבת ייערך ראלי שוודיה. הנה כל הסיבות לנצל את המומנטום ולהתחיל לעקוב אחרי ה-WRC

לקחנו לסיבוב את הקורקינט החשמלי החדש של Inokim

כי ניסינו פעם ללכת ברגל וקצת הסתבכנו עם זה

אנשים רגילים על קטרים ממוזערים. ברור שלא חשבו על זה קודם

מכוניות מפחיות בירה. תמיד ידענו שבסוף נמצא את הדבר הכי טוב באינטרנט

וכעת, 17 אמריקאים שאשכרה השקיעו כסף בלוחיות רישוי שמוכיחות שהם דפקטים

שני זקנים מצד אחד, שני ילדים בשני – את מי תדרוס המכונית של גוגל

מבחינה טכנולוגית נראה שכלי הרכב האוטונומיים – כן, אלה ללא הנהג – כבר כאן. השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא זאת המוסרית