"הטוב, הרע והמכוער" חוגג השנה 50. הנה כל הדברים שבגללם זה עדיין הסרט הכי מגניב בכל הזמנים

SHARE
SHARE

שוט הפתיחה הזה

תמונה מתוך הסרט, האקדוחן שמופיע בשוט הפתיחה
·

המבט הזה של הבחורה הכפרית שמבינה בדיוק מה זה אומר כשאחד עם הלוק של "עיני מלאך" עומד אצלך בדלת

תמונה מתוך הסרט, נערה מפוחדת כי עיני מלאך עומד בדלת
·

טכניקת אכילת הלחם של לי ואן קליף

תמונה מתוך הסרט, לי ואן קליף אוכל עם סכין ביד
·

כל הפעמים שאפשר ממש לראות את הגלגלים בראש של טוקו מסתובבים

תמונה מתוך הסרט, טוקו חושב
·

וכל אחת ואחת מהפעמים שהוא מצטלב

תמונה מתוך הסרט, טוקו מצטלב
·

שיטת האיש ללא שם לשינוע אסירים

תמונה מתוך הסרט, האיש ללא שם מוביל את טוקו קשור על סוס
·

המבט הזה

תמונה מתוך הסרט, מבט קשוח של האיש ללא שם
·

התוכנית העסקית הכי מעולה בהיסטוריה של הסרטים: תפוס מבוקש, אסוף את הכופר, שלח אותו לגרדום, שחרר אותו, התחלק איתו בכופר, התחל מחדש

תמונה מתוך הסרט, טוקו מקבל כסף מהאיש ללא שם
·

פרצוף היאללה יאללה, תלו אותי כבר, אין לי את כל היום

תמונה מתוך הסרט, טוקו על הגרדום
·

הליהוק המושלם של תפקידי חצי שנייה. נגיד, הגברת קפוצת השפתיים והתחת שבאה לראות את התלייה

תמונה מתוך הסרט, אישה צופה בתלייה
·

המגוון הדנטלי

תמונה מתוך הסרט, קאובוי עם שיניים רקובות
·

הרגע האנושי הזה שבו טוקו שודד את האמא של סוחר הנשק, אבל מחליט להשאיר לו את הוויסקי לצורך ניחומים

·

המגפיים האלה, הדרבונות האלה, הטבעות האלה

תמונה מתוך הסרט, המגפיים של טוקו
·

האופן המושלם שבו דרום ספרד מגלמת את אמריקה

תמונה מתוך הסרט, נוף פראי
·

המרדף ללא מילים שמצליח לספר סיפור שלם: כשאתה מחפש מעשן סיגרים ומוצא אחד שאפילו לא הספיק להיכבות, סימן שסיימת לחפש

תמונה מתוך הסרט, טוקו מעשן סיגר
·

כל מה שקשור לסצנה הזאת

תמונה מתוך הסרט, טוקו מוביל האיש ללא שם במדבר
·

אבל בעיקר השמשייה הזאת

תמונה מתוך הסרט, טוקו והשמשייה שלו
·

המשחק המושלם של השמש בשוט הזה

תמונה מתוך הסרט, השמש שורפת את האיש ללא שם
·

אחד הרעיונות הכי פשוטים והכי גאוניים אבר: דמות אחת תגלה באיזה בית קברות נמצא הזהב, דמות שנייה תדע באיזה קבר

תמונה מתוך הסרט, ביל קרסון הגוסס מדבר עם טוקו
·

כי עכשיו יש לך שני אויבים שיעשו הכל כדי להשאיר אחד את השני בחיים

תמונה מתוך הסרט, האיש ללא שם מדבר עם טוקו
·

התובנה המעולה של טוקו במפגש עם אחיו: אתה בחרת להיות כומר, אני בחרתי להיות פושע, הדרך שלי הייתה יותר קשה

תמונה מתוך הסרט, טוקו ואחיו
·

הסיגר שעובר מיד ליד ומזכיר לנו שבהפוך על הפוך, זה גם סרט על אחוות גברים

תמונה מתוך הסרט, האיש ללא שם נותן סיגר לטוקו
·

הברנש הזה. עד היום אנחנו בטוחים שהוא התאום המרושע של באד ספנסר

תמונה מתוך הסרט, הבריון הצמוד של עיני מלאך
·

הקטע המטורלל שבו התזמורת של שבויי המלחמה מצווה לנגן עד ש"עיני מלאך" יסיים עם העינויים של טוקו

·

הרגע שבו המפקד אומר לנגן יותר ברגש

תמונה מתוך הסרט, מפקד במחנה השבויים
·

והתגובה של הכנר הזה, שמבין בדיוק מה זה אומר

תמונה מתוך הסרט, הכנר השבוי בוכה
·

תוכנית ההתנתקות של טוקו מאיש שמן שקשור אליך בשרשרת

·

והעובדה שהוא מרביץ אמבטיית קצף באמצע הסרט, ועדיין מצליח להישאר הדמות הכי מטונפת בתולדות הסרטים

·

שובו של האיש משוט הפתיחה ישר לאחת הסצנות הכי זכורות בהיסטוריה של הקולנוע

·

זאת שהוא עושה בה את הטעות הגורלית של לדבר, כן?

תמונה מתוך הסרט, טוקו באמבטיה והאקדוחן מולו
·

הדמות האדירה של הקפטן השבוז עם מבחן השתייה שלו למגויסים טריים

תמונה מתוך הסרט, האיש ללא שם והקפטן
·

והמסקנה שלו שטוקו הוא חומר לרמטכ"לות

תמונה מתוך הסרט, טוקו והקפטן
·

בכלל, היציאות האנטי-מלחמתיות של הסרט האלים הזה. כמו הרגע שבו הסיגר הוא שוב אות של אחווה גברית, הפעם עם חייל חצי מת מצבא הדרום

תמונה מתוך הסרט, חייל גוסס מעשן סיגר
·

ומאידך, סצינת ה"מה שלא הולך בכוח הולך בעוד יותר כוח"

·

ההופעה במערכה האחרונה של הפונצ'ו הזה, המדים לא רשמיים של האיש ללא שם בטרילוגיה הקרויה על אין-שמו

תמונה מתוך הסרט, האיש ללא שם בפונצ'ו שלו
·

עצם הרעיון של לסיים מערבון בתלת-קרב

·

טוב, וברור שהמוזיקה הזאת. אבל בחיים לא שמעתם אותה ככה: