אין הרבה לוגואים – בעולם בכלל ובתחום האופנה בפרט – שמזוהים יותר מהתנין הירוק שמעטר את פריטי הלבוש וההנעלה של חברת לקוסט, שנוסדה ב-1933 על ידי הטניסאי הצרפתי רנה לקוסט (שכונה, כמובן, "התנין").

The crocodile is leaving its iconic spot to 10 threatened species through a partnership with the International Union for Conservation of Nature. The number of polos produced for each series corresponds to the remaining population sizes in the wild. By buying one of the 1775 polos, you participate in helping IUCN and Lacoste in the fight for wildlife conservation worldwide. Available only in some European countries and in the US – Link in bio. #LacosteSaveOurSpecies

A post shared by Lacoste (@lacoste) on

ולכן, כשהחברה המפורסמת מחליטה במודע לוותר על הלוגו בקולקציה חדשה, צריך כנראה סיבה טובה במיוחד. אז הנה, מצאנו – כלומר, בלקוסט מצאו – אחת שכזו. בשיתוף עם IUCN, האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע ומשאבי הטבע, לקוסט יצרו קולקציה מיוחדת של חולצות פולו לבנות עם עשרה סמלים רקומים שונים של חיות הנמצאות בסכנת הכחדה – דולפין ואקיטה, קרנף ג'אווה, גיבון שחור מזרחי מצויץ, קונדור קליפורני ועוד – בדיוק במיקום שבו שוכן בדרך כלל התנין הידוע.

כל דגם חולצה ייוצר לפי כמות הפרטים החיים כיום בטבע של אותה חיה, סך הכל 1,775 חולצות פולו, שיימכרו ב-185 דולר כל אחת. ההכנסות, כמובן, ייתרמו לארגון IUCN.

פרטים נוספים באתר החברה.

עשה מנוי

רוצה גליון של בלייזר בחינם?

מלא פרטים והוא יישלח אליך.
כן, זה עד כדי כך פשוט

אני מסכים לקבלת ניוזלטר